ترفند يادگيري ترفند يادگيري .

ترفند يادگيري

روند توسعه يك اپليكيشن موبايل از ابتدا تا انتها

 

هر روز، هزاران برنامه تلفن همراه در Google Play و Apple App Store منتشر مي‌شوند - از بازي‌ها گرفته تا شبكه‌هاي اجتماعي و برنامه‌هاي تجارت الكترونيك.اپليكيشن مديريت زمان

 

 اما قبل از اينكه ايده شخصي به يك برنامه كامل تبديل شود، هر كدام بايد مراحل توسعه خاصي را طي كنند:

تحقيق و برنامه‌ريزي ايده اپليكيشن:

 اين مرحله تماماً در مورد تعريف اهداف شما براي برنامه، مشخص كردن هدف و مخاطبان و همچنين فهرست كردن ويژگي‌هايي است كه به آن نياز داريد.

تحقيقات بازار:

 انجام تحقيقات بازار مناسب به تعيين اينكه آيا تقاضا براي اپليكيشن شما وجود دارد و چه نوع رقابتي بايد در آن زمان انتظار داشته باشيد كمك مي كند.

طراحي و قالب بندي سيمي:

با ايجاد طرح هايي از نحوه ظاهر و عملكرد برنامه تلفن همراه شما، تجسم محصول كامل و قابل اجرا براي شما آسان تر خواهد بود.

 توسعه اپليكيشن موبايل:

در اينجا جايي است كه برنامه شما در نهايت شروع به شكل گيري مي كند زيرا توسعه دهندگان روي ايجاد كد براي قسمت جلويي و پشتي برنامه آينده شما كار مي كنند و همه ويژگي هاي درخواستي را پياده سازي مي كنند.

 تست اپليكيشن موبايل:

اين كار تضمين مي‌كند كه برنامه بدون اشكال يا مشكلات عمده طبق برنامه عمل مي‌كند.

استقرار برنامه:

هنگامي كه برنامه شما روي سرور نصب شد و به فروشگاه برنامه اضافه شد، براي دانلود كاربران شما آماده است.

 فعاليت پس از راه‌اندازي:

 

آخرين مرحله شامل ارتقاي برنامه، تعمير و نگهداري منظم، رفع اشكال نهايي و افزودن به‌روزرساني‌ها به برنامه شما است.تقويت رايتينگ زبان 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۴۳:۳۳ توسط:maryam موضوع: نظرات (0)

۲ بهترين فيلم فانتزي تمام دوران

از سرزمين ميانه تا منهتن، ما ۲ مورد از بهترين فيلم هاي فانتزي را انتخاب كرده ايم

دنياي واقعي شما را پايين مي آورد؟ مي خواهيد فرار كنيد؟ فيلم ابزاري قدرتمند براي فرار از واقعيت دنيوي است و هيچ ژانري بهتر از فانتزي نمي تواند شما را به مكاني متفاوت برساند. مي خواهيد با الف ها و اورك ها راه برويد؟ چند طلسم ياد بگيريم؟ كشتن اژدها؟ يا فقط در يك حلقه زماني گير كرده و همان روز را بارها و بارها تكرار كنيد تا زماني كه معناي واقعي عشق را كشف كنيد؟ يك فيلم فانتزي عالي فقط دنياي متفاوتي را به شما نشان نمي‌دهد - شما را به آنجا مي‌برد و درست در انبوه اكشن شما را به زمين مي‌اندازد.

فيلم‌هاي فانتزي كه زماني قلمرو آن آدم‌هاي عجيب و غريب و گيك‌هايي بود كه در زيرزمين پدر و مادرشان بازي Dungeons & Dragons را بازي مي‌كردند و با شمشيرهاي مقوايي در پارك دوئل مي‌كردند، به لطف سه‌گانه ارباب حلقه‌ها، بازي تاج و تخت پيتر جكسون و... البته، جهان سينمايي مارول در همه جا حاضر است. اما براي اهداف اين فهرست، ما تعريف «فانتزي» را به حماسه‌هاي شمشير و كوتوله و فيلم‌هاي ابرقهرماني محدود نمي‌كنيم. مطمئناً تعداد زيادي از آنها را خواهيد يافت. اما شما همچنين فيلم‌هايي را خواهيد ديد كه جنبه‌هاي سورئال‌تري دارند و برخي از آن‌ها سياره ما را به‌عنوان مكاني كه جادو، رمز و راز و ماجراجويي در آن در معرض ديد عموم پنهان شده است، دوباره تصور مي‌كنند.

۱. ثور (2011)

اكشن و ماجراجويي

دنياي سينمايي مارول جسورانه در كنار اكشن هاي علمي تخيلي، كميك بوك و فانتزي قرار مي گيرد – هرگز بيشتر از فيلم هاي «ثور»، با برداشتي كه تحت تأثير تولكين از اساطير اسكانديناوي و لباس هاي فتنه انگيز به سبك «فلش گوردون» است. «ثور» در اصل ريبوت «Masters of the Universe» است – قهرمان برآمده‌اي كه براي مبارزه با روان‌پريشي اسكلتي به زمين مي‌رود – اما با جلوه‌هاي ويژه بهتر و طنز بيشتر.

لحظه جادويي: منظره درخشان سي‌جي آسگارد مي‌توانست مستقيماً از جلد اواسط دهه ۷۰ ريك ويكمن ال‌پي آمده باشد.

۲. راهزنان زمان (1981)

فانتزي

تري گيليام تخيل خود را در اين كمدي وحشي، پشمالو و عجيب و غريب براي بچه‌هاي باهوش‌تر سلطنت كرد. اين فيلم مملو از قهرمانان تاريخي، حماسي‌هاي كوچك، طنز پس از پايتون، صحنه‌هاي عجيب و غريب و جنبه‌هاي خارق‌العاده عجيب و غريب – البته تاريك‌ترين و عجيب‌ترين پاياني كه مي‌توان تصور كرد را هم ذكر نكنيم – اين فيلم يك موفقيت فوق‌العاده در سراسر اقيانوس اطلس بود.

لحظه جادويي: شيطان متحجر كننده ديويد وارنر به وحشتناك ترين سفر در زمين نمايشگاهي جهان تبديل مي شود.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۱:۴۷ توسط:maryam موضوع: نظرات (0)