ترفند یادگیری ترفند یادگیری .

ترفند یادگیری

نکاتی برای مدیریت بهتر داده ها

 

با دید واقعی و دانش، همه می توانند ماهیت داده هایی را که هر روز با آنها در تعامل هستند، بهتر درک کنند. آدریان کنپ، مدیر عامل و موسس آپاراوی به روش های موفق مدیریت داده ها می پردازد.روش جلوگیری از اسپم شدن ایمیل ارسالی

کسب و کارهای موفق با داده ها رشد می کنند. اما وقتی داده های زیادی وجود دارد چه اتفاقی می افتد؟ بسیاری از سازمان‌ها در دریایی از داده‌هایی که از اطلاعاتی که ایجاد، جمع‌آوری و دریافت می‌کنند از حسگرها و دستگاه‌ها غرق می‌شوند.

فراوانی بیش از حد داده ها در نهایت عملیات را به هم می زند و دستیابی به ارزش واقعی را دشوار می کند و خطرات و هزینه های بالایی را ایجاد می کند.

جایی که زمانی فقط معماران داده و مدیران پایگاه داده به تنهایی مسئول مدیریت داده ها بودند، اکنون این امر به همه افراد تبدیل شده است. مدیریت داده‌ها اکنون توسط هر حرفه‌ای کسب‌وکار به اشتراک گذاشته می‌شود که هر روز حجم زیادی از داده را تولید، به اشتراک می‌گذارد، استفاده می‌کند و ذخیره می‌کند.

چگونه می توانید به کارکنان خود کمک کنید تا نیاز به مدیریت صحیح داده ها را برای محافظت از داده های حیاتی در برابر گم شدن یا دزدیده شدن درک کنند؟ چگونه می توانند تفاوت بین داده های ارزشمند و اضافی را بدانند؟ و چگونه می توانند کل چرخه زندگی داده ها را در حین عبور از چندین بخش، دستگاه و افراد درک کنند؟

پاسخ در توانایی درک و تمرین مدیریت هوشمند داده ها نهفته است. اگر سازمان شما تلاش می کند تا در دریایی از داده ها سرپا بماند، در اینجا شش مرحله وجود دارد که به کارمندان شما کمک می کند تا یاد بگیرند که چگونه داده ها را مدیریت کنند و بینش های مهم را برای کمک به رشد کسب و کار خود استخراج کنند.سفر به رومانی 

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۱۳:۵۹ توسط:maryam موضوع: نظرات (0)