ترفند یادگیری ترفند یادگیری .

ترفند یادگیری

دو مورد از غذای سالم برای خوردن هر روز

اغلب اوقات، میان وعده های به ظاهر سالم به طور مخفیانه سرشار از قند، چربی اشباع شده و کربوهیدرات هستند.نیاز کلسیم برای کودکان و نوجوانان به همین دلیل است که ما سالم ترین غذاهایی را که خوشمزه و فوق العاده آسان پخته می شوند را برای خوردن انتخاب کردیم. از این گذشته، قانون شماره یک برای پایبندی به یک برنامه غذایی هوشمندانه این است که خسته نشوید، و این مواد سالم شما را سرپا نگه می دارند (قول!).

 

متوجه وجه اشتراک همه این غذاهای سالم خواهید شد: هر کدام یک عنصر اساسی مانند میوه، سبزیجات، غلات یا محصولات لبنی هستند. این بدان معناست که هیچ محصول از پیش بسته بندی شده ای با لیست لباسشویی از مواد با صدای عجیب و غریب وجود ندارد. شما می توانید از این به عنوان یک قانون کلی در هنگام خرید استفاده کنید: اگر غذا ساده، سالم، گیاهی است، و/یا از اطراف خواربارفروشی می آید - یعنی جایی که محصول، تخم مرغ، ماهی و سایر غذاهای کامل تمایل به زندگی دارید - شما در وضعیت خوبی هستید. (به معنای واقعی کلمه.)

بلغور جو دوسر

بلغور جو دوسر به لطف فیبر محلول خود، کلسترول را کنترل می کند، به مبارزه با بیماری قلبی کمک می کند و شما را تا ناهار سیر نگه می دارد. به دنبال انواع قدیمی یا برش فولادی باشید.

این را امتحان کنید: برای یک صبحانه خوش طعم، بلغور جو دوسر پخته شده را با روغن زیتون بریزید و با پارمزان بپاشید، یا این دستور تهیه بلغور جو را با اسفناج و تخم مرغ آب پز امتحان کنید.

آووکادو

شما تقریباً 20 درصد از فیبر روزانه خود را در 1/2 فنجان آووکادو به علاوه چربی‌های تک غیراشباع کاهنده کلسترول دریافت خواهید کرد.

 

این را امتحان کنید: برای یک غذای جانبی، یک آووکادو را نصف کنید، با سس سویا و آب لیموترش تازه بپاشید و با دانه های کنجد تست شده بپاشید. یا نان تست آووکادو را امتحان کنید.مضرات عرق رازیانه 

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۰۷:۰۷ توسط:maryam موضوع: نظرات (0)