ترفند یادگیری ترفند یادگیری .

ترفند یادگیری

راهکارهای مدیریت چرخه عمر داده برای شرکت های خدمات مالی

دستیابی به انطباق

صنعت خدمات مالی یکی از مقررات‌گذاری‌شده‌ترین بخش‌های عمودی در جهان است، و جریمه‌های عدم تطابق می‌تواند به ۸ یا ۹ رقم میلیون‌ها برسد. در برخی موارد، می‌تواند یک شرکت را کاملاً از کار بیاندازد و افسران و کارمندان را درگیر کند.بهترین بازیهای استراتژیک آیفون 

 

هر چه فروشندگان، ارائه دهندگان خدمات و فناوری های یک سازمان بیشتر باشد، خطر عدم انطباق بیشتر است. کار از راه دور نیز خطر را افزایش می دهد. بخش بزرگی از هر استراتژی کاهش محدودیت این است که چه کسی، چگونه و کجا ارائه دهندگان خدمات و کارمندان می توانند به داده ها دسترسی داشته باشند. اجرای سیاست دسترسی با حداقل امتیاز، که در آن افراد تنها حداقل دسترسی لازم برای انجام کارهای خود را دارند، می تواند به میزان قابل توجهی خطر را کاهش دهد.

مراحل دیگر عبارتند از:

تعداد ارائه‌دهندگان خدمات و فناوری‌ها را به حداقل برسانید: هرچه تعداد فن‌آوری‌ها و اشخاص ثالث کمتری به داده‌های شما دسترسی داشته باشند، احتمال نقض کمتر می‌شود.

به طور منظم ارائه دهندگان خدمات را برای انطباق حسابرسی کنید: همچنین، فقط گزارش ها را ارسال نکنید. آنها را بخوان. سازمان ها می توانند بار حسابرسی و ریسک انطباق را با همکاری با فروشندگان با استفاده از فناوری های اصلی مشابه خود کاهش دهند.

ناشناس کردن داده ها در محیط های جعبه ایمنی: علاوه بر ایمن سازی داده ها در طول آزمایش، این امر همچنین به اطمینان از رعایت حریم خصوصی داده ها و سایر مقررات کمک می کند.

خط‌مشی‌های مشخصی برای اقامت و حفظ داده‌ها ایجاد کنید: پس از ایجاد آنها، مرتباً حسابرسی کنید تا مطمئن شوید که این سیاست‌ها رعایت می‌شوند.آموزش جی مت

 

 

دستیابی به امنیت داده ها، انطباق و عملکرد قطعاً در دسترس سازمان های خدمات مالی است که از داخل محل به یک پلت فرم SaaS نقل مکان کرده اند. اما انجام این کار مستلزم برنامه ریزی، تدبیر، انضباط و مسئولیت پذیری است. با اتخاذ استراتژی مناسب، این سازمان‌ها می‌توانند بدون افزایش ریسک، مزایای کامل پلتفرم SaaS را ببینند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۲:۱۴ توسط:maryam موضوع: نظرات (0)