ترفند یادگیری ترفند یادگیری .

ترفند یادگیری

6 ایده ی کارآمد برای کسب و کار پایدار

 

ما هنوز تمام نشده ایم! در اینجا ایده های بیشتری وجود دارد که به شما کمک می کند یک کسب و کار دوستدار محیط زیست راه اندازی کنید:

1. تجارت کمپوست

با این تجارت، ضایعات غذا و سایر مواد ارگانیک را برای ایجاد کمپوست جمع آوری می کنید. این کمپوست سپس می تواند به کشاورزان، باغداران یا هر کس دیگری که علاقه مند است فروخته شود.روش دانلود از تیک تاک

2. تجارت طراحی بسته بندی

برای این کسب و کار، بسته بندی پایدار برای سایر مشاغل ایجاد می کنید. این می تواند شامل استفاده از مواد بازیافتی، مواد زیست تخریب پذیر یا حتی بسته بندی های خوراکی باشد.

3. اسباب بازی های سازگار با محیط زیست برای کودکان

شما می توانید یک کسب و کار با ساخت اسباب بازی های سازگار با محیط زیست برای بچه ها راه اندازی کنید که از مواد سبز ساخته شده اند که برای محیط زیست بی خطر باشند. شما همچنین به آموزش دوستدار محیط زیست به نسل بعدی کمک خواهید کرد.

4. مزارع بادی

مزارع بادی به عنوان یک منبع انرژی تجدید پذیر به طور فزاینده ای محبوب می شوند. شما می توانید یک کسب و کار را با توسعه، ساخت یا راه اندازی یک مزرعه بادی راه اندازی کنید.

5. کسب و کار پر کردن جوهر

می توانید با پر کردن کارتریج جوهر کسب و کاری راه اندازی کنید. این گزینه بسیار پایدارتر از خرید کارتریج های جدید خواهد بود و همچنین باعث صرفه جویی در هزینه مشتریان می شود.

6. خدمات نظافت سبز

راه اندازی یک کسب و کار که از محصولات و شیوه های پاک کننده سبز استفاده می کند، راهی عالی برای کمک به مردم برای داشتن سبک زندگی پایدارتر خواهد بود.آموزش کمانچه 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۷:۲۷ توسط:maryam موضوع: نظرات (0)