ترفند یادگیری ترفند یادگیری .

ترفند یادگیری

2 تا از بهترین شخصیت های داستانی با موهای قهوه ای

قهوه ای دومین رنگ موی رایج در جهان است. درست است، بیش از 10 درصد از جمعیت جهان موهای قهوه ای دارند.برنامه های ادیت فیلم برای آیفون این برای ما عالی است زیرا این بدان معناست که تعداد زیادی شخصیت خیالی عالی از فیلم ها، برنامه های تلویزیونی و بازی های ویدیویی با موهای قهوه ای نیز وجود دارد! این بار لیستی از بهترین شخصیت های با موهای قهوه ای را به شما معرفی می کنم. از آنجایی که تشخیص بین موهای قهوه‌ای تیره و موهای مشکی دشوار است، من فقط شخصیت‌هایی را وارد کردم که می‌توانم با اطمینان تأیید کنم که سبزه هستند. اگر نمی توانستم - آنها را کنار گذاشتم.

بهترین شخصیت های داستانی با موهای قهوه ای

1- Rick Grimes از سریال Walking Dead

ریک گرایمز یک شخصیت تلویزیونی عالی است. او آدم بدی است، در مورد استراتژی ها بسیار باهوش و رهبر بزرگی است که احترام همه هم تیمی هایش را جلب کرده است. همه اینها و من حتی به توانایی های بیمار ترسیم سریع او اشاره نکردم. فقط به او نگاه کن که آن تپانچه را در دست دارد. در سرتاسر نمایش، او یک ایده آلیست سازش ناپذیر بوده است، و در مواقع دیگر تمام فیبرهای اخلاقی را برای نجات کسانی که دوستشان دارد از بین برده است. من فقط آن پیچیدگی او را دوست دارم. ریک موهای موج دار قهوه ای تیره دارد که بعداً در نمایش شروع به خاکستری شدن می کند.

2- دورا مارکز از سری کارتونی Dora the Explorer

دورا، مجری برنامه، دختری جسور است که به محیط های خطرناکی مانند جنگل های بارانی، جنگل ها و جنگل ها می رود تا چیزی پیدا کند یا به کسی که نیاز دارد کمک کند. او در ماجراجویی های خود از دزدی سارقان جلوگیری می کند و به طور کلی با افراد شرور مبارزه می کند. در سریال اصلی، او برای پنج فصل اول هفت ساله است. در پایان فصل 5، او تولد خود را جشن می گیرد و هشت ساله می شود و تا پایان برنامه در این سن باقی می ماند. دورا موهای قهوه ای کوتاه و چشمان قهوه ای دارد.اسباب بازی برای کودکان اوتیسم

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۳:۵۹ توسط:maryam موضوع: نظرات (0)