ترفند یادگیری ترفند یادگیری .

ترفند یادگیری

بازار کار فناوری در سال 2022 رشد می کند

 

اقتصاد کووید-19 با «استعفای بزرگ» تعریف شده است، اصطلاحی برای بازار کار کندتر ناشی از ارزیابی مجدد سبک زندگی کارگران و انتخاب ترک محیط‌های ناامن یا موقعیت‌هایی که دیگر در شرایط فزاینده خود ارزشی ندارند. زندگی های پر مشغله.بهترین برنامه های عکاسی اندروید

به گفته دنی آلن، مدیر ارشد فناوری Veeam، سال جدید شاهد واکنش بزرگی از سوی کارفرمایان در قالب حقوق و پاداش‌های بهتر، با تغییر قدرت در بین بزرگ‌ترین شرکت‌ها و ضعیف‌ترین استارت‌آپ‌ها خواهد بود:

«از آنجایی که همچنان شاهد جابجایی و حفظ کارکنان کمتر هستیم، حقوق‌های فناوری در سال 2022 شروع به رشد خواهند کرد تا استعدادها را برای ماندن تشویق کند. من می بینم که این باعث ایجاد یک پویایی جالب می شود و چالش های بزرگ تری را به خصوص برای افراد در دنیای استارتاپ و VC ارائه می کند. غول‌های فناوری بزرگ‌تر آن‌هایی هستند که می‌توانند تقاضای بالای دلار را برآورده کنند و مزایایی را برای نیروی کار رقابتی ارائه کنند. در سال‌های آینده جالب است که ببینیم این نوآوری چه کاری برای نوآوری انجام می‌دهد، نوآوری که از استارت‌آپ‌های گرسنه‌ای که در آن افراد برای مدت طولانی کار می‌کنند بسیار کم است.»

آلن می‌گوید که نتیجه بالقوه این بازسازی می‌تواند تعداد قابل توجهی از استعدادهای فناوری باشد که به شرکت‌های «گارد قدیمی» باز می‌گردند که می‌توانند دستمزدهای بزرگ و ثابتی ارائه دهند، در حالی که از زندگی راه‌اندازی سخت گذر می‌کنند.بهترین جاذبه های ایتالیا  و از آنجایی که استارت‌آپ‌ها زمینه‌های آموزشی رایج برای یک محصول جدید از کارگران ماهر هستند، ممکن است در آینده نزدیک شاهد شکاف استعدادهای طولانی باشیم.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۵:۲۸ توسط:maryam موضوع: نظرات (0)