ترفند یادگیری ترفند یادگیری .

ترفند یادگیری

آیا املت برای شما مفید است؟

 

این یک سوال برای تمام سنین است و حداقل در چند دهه گذشته در مورد "آیا تخم مرغ برای شما خوب است یا بد؟" بحث شده است. بحث: آیا املت سالم است؟تاثیر تخم کتان بر لاغری 

آره. سوال بعدی

بسیار خوب، شما هنوز در حال مطالعه هستید، بنابراین فرض می کنیم که می خواهید برخی از حقایق را برای پاسخ ما تأیید کند. خوشبختانه، اگرچه اولین انگیزه ما این بود که فقط در مورد خوشمزه بودن املت صحبت کنیم، ما در مورد فواید سلامتی آنها نیز تحقیقاتی انجام دادیم.

بیایید در مورد سلامت صحبت کنیم

مانند بسیاری از چیزهای زندگی، سلامتی تحت تأثیر عوامل بی‌شماری است که از فردی به فرد دیگر متفاوت است. گروهی از مردم می توانند غذای مشابهی بخورند و اثرات متفاوتی بر سلامتی داشته باشند: به آن یک دوست فکر کنید (همه ما آن یک دوست را داریم) که به ظاهر می تواند هر چیزی را که در چشم است مانند سیاهچاله ای که منظومه شمسی را در بر گرفته است بخورد، بدون اینکه یک پوند اضافه کند. یا حتی شکم درد.

همانطور که گفته شد، توصیه های کلی خوب برای تغذیه سالم که اغلب از متخصصان تغذیه می بینید شامل خوردن یک رژیم غذایی متعادل با انواع مختلف غذا از همه گروه های غذایی است. بنابراین در اصل، املت. آنها در مورد خوردن املت صحبت می کنند.

یک وعده غذایی متعادل

فرض کنید املت شما دارای سبزیجات و پنیر، به علاوه تخم مرغ های غنی از پروتئین است، و آن را با میوه تازه و یا سیب زمینی یا یک غلات (نان تست، بلغور جو دوسر، وافل) سرو می کنید. حتی خمیر پنکیک را در املت هایشان بریزند). در این صورت، این یک وعده غذایی کاملاً متعادل با چیزی از هر گروه غذایی است! این می تواند یک گزینه عالی برای صبحانه باشد!غذای مقوی برای کودک یکساله

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۵:۰۸ توسط:maryam موضوع: نظرات (0)