ترفند یادگیری ترفند یادگیری .

ترفند یادگیری

تماشای این 4 فیلم برتر خارجی را به شما توصیه می کنیم

 

1- یوجیمبو (1961)

فیلم

اگر می توان فیلم را به عنوان یک زبان بین المللی مشترک دید، پس این هیجان انگیزترین سنگ روزتا است.چجوری از توییتر دانلود کنیم آکیرا کوروساوا، کارگردان، برای ساخت این داستان ژاپنی از یک رونین سرگردان، از وسترن های باشکوه جان فورد و نوآرهای هالیوود در دهه 1940 الهام گرفت. کوروساوا که قبلاً با «هفت سامورایی» در سال 1954 منظره اکشن را اصلاح کرده بود، اکنون دوباره این کار را انجام می دهد: یوجیمبو، یک موفقیت بزرگ در سراسر جهان، (به طور غیرقانونی) به یک تصویر کوچک ایتالیایی به نام «مشت دلار» بازسازی شد، و بدین ترتیب کار سرجیو لئونه و کلینت ایستوود هر دو.

2- نمای نزدیک (1990)

فیلم

عباس کیارستمی ایرانی با ترکیب ترانه‌های داستانی با فیلم‌های مستند، وقایع مربوط به محاکمه مردی را که به دلیل جعل هویت کارگردان مشهور محسن مخملباف (لحظه‌ای از بیگناهی) دستگیر شده بود، به تصویر می‌کشد/بازدید می‌کند. در زمان خود خیره کننده، کلوزآپ اکنون به دلیل ترکیب سیال واقعیت ها، پیشگویی به نظر می رسد. کل دنیای سینما توجه را جلب کرد - شاید هم یک یا دو تهیه کننده تلویزیون واقعیت.

3- انگل (2019)

فیلم

نمایش

غوغای فوق‌العاده شیک، بی‌پایان پرپیچ و خم و خنده‌دار بونگ جون هو در نردبان اجتماعی کره جنوبی، اسکار تاریخی بهترین فیلم را به‌دست آورد – اولین اسکار تاریخ برای یک فیلم خارجی زبان – و آنچه را که Bong Hive می‌داند، تایید کرد. همراه: واندرکاند سئول یکی از بهترین کارگردانان زنده است. انگل اتفاقی نیست: این استادی است که در اوج قدرتش کار می‌کند و در روایتی نابخشودنی که در آن هیچ‌کس به خاطر تخلفاتش از قلاب خارج نمی‌شود، هم به سراغ دارنده‌ها و هم به نداشتگان چاقوی جراحی می‌برد. این فیلم که مانند یک فیلم دزدی با مضامین هیچکاکی گرفته شده است، اثری با درخشش منحصر به فرد و لقمه قابل توجهی است که با هر تماشا راز جدیدی را فاش می کند.

4- شب من در مود (1969)

فیلم

ژان لوئی ترنتینانت (عشق، کنفورمیست) در سومین فیلم «داستان های اخلاقی» اریک رومر به عنوان یک روشنفکر به طور غیرقابل توضیحی جذب فرانسوا فابیان خاکی شده است.جملات زیبای آلمانی رومر گفتگو را به جشن ایده‌ها تبدیل کرد - و با این فیلم، هنر مینیمالیست و دیالوگ‌های ماکسیمالیستی او فضایی را ایجاد می‌کند که در همه چیز از شام من با آندره و کارهای وودی آلن تا Boyhood می‌شناسید.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۵:۰۶ توسط:maryam موضوع: نظرات (0)